هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Jelly Bean Extreme CM10 AOKP v1.7

Jelly Bean Extreme CM10 AOKP نام تم شبیه سازی شده از روی سیستم عامل اندروید ۴ است. به علت طراحی گرافیکی، این تم می تواند بر روی رام های AOKP، CM9 و CM10 اجرا شود و همچنین نیاز به روت شدن گوشی شما نیز دارد. سفارشی سازی طراحی تم به همراه ۲۵۰ والپیپر طراحی، تغییر تمام آیکون ها به رنگ بندی خاکستری مایل به آبی، دارا بودن ویجت زیبای آب و هوا و ساعت اندروید ۴، رابط کاربری زیبا اما کمی پیچیده، پس زمینه های تیره و امکانات دیگری برای شخصی سازی تنظیمات، از ویژگی های این تم می باشد. در اسمارت فون های دو مدل HDPI و XHDPI این تم به صورت تم سیستمی عمل می کند. در این نسخه تغییراتی سیستمی برای اجرای روان تر و رفع مشکلات رابط کاربری در اکثر گوشیهایی با رام ها غیر رسمی صورت گرفته است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Raindrop GO Launcherex v1.0

Raindrop GO Launcherex نام تمی زیبا و شیک از باران است. این تم دارای آیکونهایی به شکل قطرات باران و پس زمینه هایی با رنگ آبی کدر، یعنی رنگ ظاهری آب است. تم باران می تواند اکثر آیکونهای سیستمی اندروید را با ظاهری جدید نمایش دهد و هم خوانی رنگ های بکار برده شده در طراحی آن، بر زیبایی بیشتر تم افزوده است. همچنین ویجت ساده آب و هوا و ساعت نیز در تم موجود می باشد. این تم به طور اختصاصی برای لانچر GO Launcher EX طراحی شده و به وسیله آن می تواند اجرا شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Holo Launcher HD Plus v1.0.0

Holo Launcher HD Plus لانچری ساده، سریع و قدرتمند برای گوشی اندرویدی شماست. این لانچر جایگزینی بسیار مناسب برای لانچر فعلی گوشی شما به حساب می آید و سبب تغییر ظاهر و شکل قسمت های مختلف گوشی می شود. شما می توانید تا ۹ هوم اسکرین داشته باشید و ویجت های مورد نیاز خود را به آنها اضافه کنید. لانچر برای هر یک از قسمت های گوشی از جمله تنظیمات عمومی، دسکتاپ، میانبرهای اصلی و… تنظمات جداگانه دارد طوری که بنا به سلیقه و نیاز خود می توانید تغییر دهید. این لانچر برای اندروید ۴ به بالا ارائه شده است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Firework GoLauncher EX Theme v2.0

Firework GoLauncher EX Theme نام تمی زیبا و جذاب از آتش است. در پس زمینه های این تم پس از نصب، غولی آتشین را مشاهده خواهید کرد که بر جذابیت این تم افزوده است. آیکونهای تم، تقریبا همه آیکونهای سیستمی اندروید و تعدادی از برنامه های نصبی محبوب را شامل می شود و آنها را به شکل جدیدی نمایش می دهد. از دیگر امکانات تم، دارا بودن ویجت آب و هوا، ساعت و قابلیت دریافت ویجت است. لازم به ذکر است که این تم مخصوص لانچر Go Launcher EX طراحی شده و فقط به وسیله این لانچر قابل اجراست.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Night GO Launcher EX v1.0

تم زیبای Night GO Launcher EX ،نمایی متفاوت و جذاب از منظره شب است. این تم توسط طراح معروف پوسته های اندرویدی، یعنی M & H Design، ساخته شده است و دارای پس زمینه های متنوع و آیکون برای جایگزین شدن با آیکون اورجینال گوشی شما است. طراحی دقیق و زیبای آیکونها، رابط کاربری ساده و مناسب، قابلیت اجرا بر روی تبلت های اندرویدی و رابط پوشه جدید از جمله ویژگی های این تم می باشد. همچنین این تم مخصوص لانچر معروف GO Launcher EX طراحی شده است و فقط به وسیله این لانچر قابل اجراست.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

ABLACK HD GO LauncherEX v1.0

ABLACK HD GO LauncherEX تمی بسیار شیک و زیبا، با آیکونهایی جذاب و رنگارنگ است. آیکون هایی با کیفیت HD در اندازه های قابل تنظیم، پس زمینه زیبا با رنگ بندی آبی و مشکی، کیفیت HD در کل تم و رابط UI جدید ABlACK HD از ویژگی های این تم می باشد. همچنین تم دارای ویجت آب و هوا و ساعت نیز می باشد. برای اسمارت فون هایی با پیکسل بندی ۴۸۰ در ۸۰۰ توصیه می شود از آیکونهایی در اندازه ۱۱۵ در ۱۱۵ و اسمارت فون هایی با پیکسل بندی ۲۸۰ در ۷۲۰ از آیکونهایی در اندازه ۱۲۵ در ۱۲۵ یا بیشتر استفاده کنید. این تم مخصوص لانچر GO Launcher EX طراحی شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Gummy CM9 Theme Liberty Gold v4.0

Gummy CM9 Theme Liberty Gold تمی زیبا با پس زمینه هایی طلایی رنگ است. این تم با ایجاد تغییر ظاهری در همه بخش های رابط UI گوشی شما، محیطی سر تا سر یکنواخت با ترکیبی از دو رنگ اصلی مشکی و طلایی بوجود می آورد. همچنین در قسمت تنظیمات این تم امکاناتی برای سفارشی سازی رنگ بندی ها و برخی جزئیات تم محیا شده است. این تم مخصوص لانچر Apex طراحی شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

CM10 & AOKP TouchWiz 5.0 Theme v3.0.9

CM9 & AOKP Theme: TouchWiz 5.0 تم شبیه ساز TouchWiz نسخه ۵ شرکت T-Mobile است. این تم برای هر دو مدل دستگاه های HDPI و XHDPI طراحی شده است و به صورت تم سیستمی عملکرده و بعد از نصب کافیست گوشی یا تبلت خود را یکبار ری استارت کنید. توجه داشته باشید در صورت استفاده همزمان از لانچر های دیگر، این تم به نمایش در نخواهد آمد و در ابتدا می بایست از محیط لانچر های دیگر خارج شوید. در این نسخه نسبت به ورژن قبل، اصلاحاتی سیستمی انجام گرفته است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GO Launcher EX 3.02 Final

GO Launcher EX یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای اندروید برای تغییر و زیباسازی فضای گوشی است. این لانچر قابلیت اضافه کردن صدها تم زیبا و متنوع را دارد و در واقع یک نرم افزار مدیریت تم برای اندروید محسوب می شود. توسط این نرم افزار می توانید هوم اسکرین خود را سفارشی سازی کنید، تم های بسیار زیبا نصب کنید، پس زمینه هوم اسکرین را تغییر دهید و از انیمیشن ها و حرکت های نرم و زیبا در محیط گوشی خود لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو